søndag 3. februar 2013

LØRDAGSKOS




Lørdag var mannen i Rauland på skirenn, eldstemann på overnattingsbesøk hos farmor og farfar og minstemann på besøk hos bestemor og bestefar. Med andre ord alenetid for mor. En helt perfekt dag med bok, te og strikking. Har akkurat blitt ferdig med boken "La meg synge deg stille sanger". For en bok! Ikke lest noe av Linda Olsson før, men det skal jeg garantert framover. En vakker bok rett og slett. Snart ferdig med Dorte Skappel genseren, en arm igjen.. Gleder meg til å ta den i bruk, fantastisk myk! Neste strikkeprosjekt blir grytekluter, har en plan...

En god kopp te er en del av kosen. Drikker mest te fra PUKKA (lakris er den store favoritten!), men denne teen fra LØV er også fantastisk.

Fin søndag til dere!
Klem, Tonje







Posted by Picasa

4 kommentarer:

  1. Heia!
    Lampen inne hos meg er fra clas ohlson og kosta 129kr!!! :)

    SvarSlett
  2. Hei Tonje :-)

    Takk for hyggelig kommentar inne hos meg.
    Bildet kan jeg sende deg på mail, så kan du bare skrive det ut selv.
    Men da må du sende meg en mail så jeg får mail adressen din.
    Lampen er fra Ikea for rundt 100 lappen. Husker ikke helt :-)

    Fin torsdagskveld til deg!
    Vibeke :-)

    SvarSlett
  3. Helt supert! Har akkurat sendt deg en Mail med adressen min.

    SvarSlett