søndag 10. februar 2013

MINT...


er definitivt en farge jeg liker. Minner meg om de mintgrønne basketskoene jeg hadde som liten. De var bare så kule... Nå ser jeg at fargen er på full fart inn i butikkene igjen, LIKER! Blir i godt humør av fargen og lengter etter våren! I butikken i går stod valget mellom gule  og mintgrønne detaljer. Er glad det ble mint, men gult er også kult! Heldigvis er det ikke så lenge til påske... Mange fristelser på Kremmerhuset om dagen!
 
Ha en fin uke!
Tonje


Posted by Picasa

3 kommentarer:

  1. Hei! Mint er en fantastsik flott farge og så lett og blande med svart og hvitt. Skal ikke se bort i fra at den dukker opp hos meg også utover våren:) Ha en flott uke! Klem Eli Anna

    SvarSlett
  2. Favoritten min for øyeblikket! Fin uke til deg også:)

    SvarSlett