torsdag 14. februar 2013

TAVLEMALING




Tavlemaling er helt genialt! Den ene siden på høyskapet er malt og jeg er storfornøyd med resultatet! Dette har blitt den nye "huske-på-veggen" vår! Veggen er også helt gull rundt middagstider (les: 4 sultne er ikke lik stormende jubel) Glade barn som tegner, mens middagen lages! Malingen var superenkel å påføre, men luktet intenst! På veggen henger også en hjemmesnekra ukeplan! Kjekt med litt oversikt i hverdagen. Her planlegges også ukens middagsmeny. 
Tonje:)

       
Posted by Picasa

2 kommentarer:

  1. Så enig! Tavlemaling er genialt! Har ikke selv, men har tenkt så mange ganger at det kunne jeg tenkt meg.
    Tusen takk for hyggelig hilsen hos meg!
    Ønsker deg og dine ei riktig god helg
    Klem Tonje

    SvarSlett
  2. tavlemaling er så genialt :-)
    takk for hyggelig kommentar hos meg.
    Jeg malte garderobeskapet til min datter for mange 8-10 år siden med tavlemaling....hun har hatt stor glede av det :-)

    klem tone

    SvarSlett