søndag 10. mars 2013

LESE BØKER...


elsker jeg! Har alltid lest bøker. Pappa og jeg reiste ofte på biblioteket da jeg var liten, husker jeg leide en bunke med Frøken Detektiv bøker! Fine barndomsminner:) Nå drømmer jeg om et eget bibliotek fult av bøker. Stua vår har form som en L. Den inneholder stue, spisestue og "bibliotek". I bibliotekrommet har vi to stoler og en stor bokhylle. Lese bok og spise sjokolade gir meg en skikkelig god følelse. Ikke minst er det skikkelig avkobling. Et friminutt i en travel hverdag.


 
Nå leser jeg tredje bind av fifty shades. Sterkt vanedannende...
 
 
Noen favoritter:
Saras nøkkel
Det angår også deg
La meg synge deg stille sanger
Boktyven
 
Har du noen favoritter??
Tonje
 
 
Posted by Picasa

4 kommentarer:

  1. Så koselig lesekrok! Vi har en slags bibliotek-krok hos oss, men den blir dessverre alt for sjeldent brukt! Butikken 13 ligger rett ved sykehuset her i Tønsberg, en herlig butikk fylt med masse farger og fine retro-ting! Og masse annet fint også så klart. :) Anbefaler virkelig en tur dit!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det:) trives godt der! Da må jeg ta turen til Tønsberg snart! Ha en fin uke

      Slett
  2. Flotte bilder, herlig lesekrok ♥
    Idas dans, som jeg ser du har der, er en av mine favoritter, en sterk, men samtidig veldig fin bok:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Så hyggelig. Har akkurat startet å blogge så gøy med fine tilbakemeldinger. Idas bok er en sterk bok å lese, men veldig fin som du sier.

      Slett