søndag 3. mars 2013

LOFTSSTUE

Noen bilder fra loftsstua... Rotet er ryddet unna (og ligger i en krok i andre enden av loftsstua!) Som dere ser går det i brunt og hvitt! Ønsker meg en ny sofa her, men det tror jeg neppe mannen går med på. Bordet er gammelt. Jeg kuttet litt av bordbeina, malte det hvitt og vips så var det som nytt.  
 

Planta på bordet er genial. Null stress med vanning! 
Telysholdere fra tine k gir fin stemning på kvelden!
Fortsatt fin søndag. Her blir det lesing, siste bind av Fifty shades! 
Klem, Tonje!

Posted by Picasa

4 kommentarer:

  1. Hei Tonje :)
    Kom over bloggen din via en
    annen blogger, og måtte
    titte innom og legge igjen
    et lite spor. Veldig koselig
    hjem og blogg du har ღ Syns
    det er så inspirerende å se
    inn til andre og snappe opp
    tips og ideer, og bare sitte
    å se ღ Ønsker deg en fin uke
    som kommer. Klem fra Mette

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for det! Er rimelig ivrig på å lese ulike interiørblogger... Gøy med litt inspirasjon. Ha en fin kveld!

      Slett
  2. Kjempeflott bord:) Man ser at det er gammelt-nytt, og det liker jeg:) Personlighet liksom:) Trenger den ikke vann sier du?!! Perfekt plante til meg da:D Husker du hva den heter? Alle mine blomster dør...som oftest av avglemt vanning:P

    Takk for koselig kommentar inne på bloggen:) Peace puta er kjøpt på Princess, kan hende de har den enda;)

    Ha en fin start på uken:)

    SvarSlett
  3. Hei du! Er ikke sikker på hva planta heter, men den trenger minimalt med vanning. Har sett den i flere blomsterbutikker! Ha en fin kveld

    SvarSlett